Samsung UE46F6510SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 270 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46F6510SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Daphne64 03-11-2015
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Prachtige televisie. Wij gebruikten een kastje van cisco. Toen deze stuk ging hebben wij een CI gekocht (apparaatje voor kaart voor achter in de tv), nu echt aanzienlijk mooier beeld en maar 1 afstandsbediening. Ik vond alleen de poot onder de tv veel te groot daarom hebben we de tv aan de muur gehangen. Ik zou deze tv zeker aanraden

heuvep01 28-04-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Ik heb de combinatie gekocht van een Samsung tv UE46f6510 en een Samsung HW-F551. Bij het aanzetten van de tv zou de soundbar automatisch aan moeten gaan en te bedienen zijn via 1 afstandbediening.
Dit gaat van de 10 keer 5 keer fout. Alle software op tv en soundbar geupdate. Ik denk ik bel de servicedesk van Samsung. Toen ging er een wereld van de slechte dienstverlening open die ik ken. De tv werkt goed en de soundbar ook maar het zit dus duidelijk in de combinatie van die 2. 8 keer contact gehad met de helpdesk en zij geven aan dat dit niet in hun processen past omdat of de tv getest en bekeken wordt of de soundbar.
Hun voorstel was breng de tv maar naar de dealer en laat hem maar testen en als er een monteur voor de tv komt (die alleen tv kennis heeft) niets vindt voor de tv dan zijn de kosten voor u!!
Oftewel als je meer dan 1 apparaat koopt van samsung dan ben je de sjaak en wordt ook nog eens het financieel risico bij jouw neer gelegd. Ik krijg de helpdesk niet uitgelegd dat de combintaie van 2 samsung apparaten niet goed werkt en dat dit dus alleen samen getest kan worden.

Ik ben zeer zwaar teleur gesteld en het enige wat de helpdesk zegt is dat ze verder niet voor mij kunnen betekenen.
Dus 2 samsung apparaten kopen om zeker te zijn dat bij problemen je ondersteuning krijgt is een utopie.

Een zeer zwaar teleurgestelde eindgebruiker die omdat het niet past in de processen bij samsung geen steek verder komt

Joop120 29-04-2014

Ik begrijp dat je teleurgesteld bent over het slecht werken van de soundbare en tv.
Maar waarom heb je dit niet via dee site gevraagd bij vragen en antwoorden?
Grote kans dat iemand je had kunnen helpen.
Wat ik verder niet begrijp, wat heeft dit met de beeldkwaliteit te maken, die is zeker veel hoger dan een 2. Althans ik heb een goed beeld.
Om voor deze reden overal een 2 voor te geven kan ik niet volgen. Maar waarschijnlijk kan je de reden uitleggen.
Ik zie het graag.

heuvep01 01-05-2014

Hallo Joop,

Het gaat inderdaad minder om de tv en soundbar zelf maar de afschuwelijke service. Men wil een risico van 250 euro bij mij neer leggen omdat het probleem device gebonden is (de combinatie van de 2 spullen), Je koopt nu net allebei samsung om dit te voorkomen. Als de conclusie is de tv is goed en de soundbar ook moet ik 250 euro betalen ondanks dat de COMBINATIE van die 2 juist niet goed werkt. Ik krijg een houding terug zo van dat past niet in mijn uitvraag script en niet in onze processen. Wij kijken alleen naar het product zelf.
De tv zelf en de soundbar werken goed maar juist die 2 samen niet

Joop120 04-05-2014

Maar dat is toch geen reden om beeldkwaliteit een 2 te geven. Dat heeft helemaal niets met jou probleem te maken. Natuurlijk is het een vervelend probleem. Overigens kan je via de leverancier het apparaat terug brengen en geld terug vragen. Samsung staat hier buiten. Samsung is namelijk de fabrikant en niet de leverancier. Dus je cijfers zijn slecht omdat je met een ander apparaat problemen heeft. Dat is niet logisch. En zoals ik ook vermelde, waarom heb je het niet bij vragen gesteld? Dan had iemand je misschien kunnen helpen. Persoonlijk vind ik het beeld goed van deze tv en minimaal een 8 waard en absoluut geen 2. Ook de andere cijfers zijn zeker voor de tv veel hoger dan een 2 waard.

petrol26 08-04-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Mijn tv vertoond vanaf het begin verticale en horizontale strepen. Verder is de audio out stuk. Deze strepen worden, volgens de monteur van selectro, veroorzaakt door verkeerd verlijmde filters. Volgens de monteur hebben veel beeldschermen van samsung hebben hier last van.
Ondanks de constatering van de monteur werd niets aan mijn tv gedaan. Wel werd en een rekening van 95 euro gepresenteerd.
Indien je problemen krijgt met een samsung is dit blijkbaar de service die je krijgt!
Navragen kan, 10 cent per minuut, met het risico dat de verbinding wordt verbroken (2X). Uitleg van selectro: strepen komt door de bekabeling. De enige kabels in de buurt zijn hdmi kabels.
Mijn advies, koop geen samsung gezien het risico op strepen in je beeld.

robert1111 12-03-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

De duurzaamheid en geluidskwaliteit laat ik open aangezien ik het geluid laat lopen via een bijpassende soundbar. Duurzaamheid komt pas na een jaar of langer.

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer positief.
Deze TV oogt erg mooi met nauwelijks een rand en beeld wat dus loopt tot de uiteinden.
Er zijn plenty mogelijkheden als je de ingebouwde wifi gebruikt om hem aan te sluiten op internet. Apps, Netflix, Spotify, Youtube, Facebook. Teveel om op te noemen.
De dubbele afstandsbediening is eigenlijk overbodig aangezien je met de smart AB wel zo'n beetje alles afdekt, ik heb de originele nog niet nodig gehad.
3D oogt prima met 2 bijgeleverde actieve 3D brillen.
Ook gedownloade 3D films laten zich prima bekijken.
Zijn er dan helemaal geen nadelen? Ik moet ze nog tegenkomen :)

Joop120 15-03-2014

Zie enkele reviews verder. Ik heb wat geluid tips gegeven. Je kan heel veel instellen. Perfect wordt het nooit, maar een 7 is haalbaar.
Wat betreft afstandsbediening, ik gebruik altijd de Logitech 700, dus maar 1 afstandsbediening voor alle apparaten op tafel.

Rinse van der Woude 18-02-2014

Prijs/Kwaliteitsverhouding perfect, prachtige kleuren
sport en natuur kijken is fantastisch genieten.
Geluid wat dof, maar gebruik voor geluid mijn Home Entertainment System van Samsung.
Geweldige scala aan mogelijkheden,via Smart Hub.
Voor deze prijs een Topper!

ronaldinho1973 17-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Een mooie televisie met vele mogelijkheden. Gemakkelijk te bedienen. Lastig om tussen alle serienummers de juiste televisie in je eigen smaak te vinden.

Anomynous 16-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Geweldig product. Prijs en kwaliteitsverhouding beter dan verwacht! Ook is de design van deze tv erg strak wat het kijken van de tv nog beter maakt. Zeker een aanrader.

tv19722 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

De tv is super mooi om te zien
De 3D mogelijkheden zijn ontzettend mooi
Geleverd met 2 brillen, super veel mogelijkheden

Birdie59 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Ik heb deze televisie nu 5 weken en heb er geen spijt van. Mooi scherp en helder beeld. Ik heb er een soundbar bijgekocht zodat ik een beter en warmer geluid heb. Een aanrader.

PB1234 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Easy to set up - except the remote; which is not communicating with the Ziggo STB inspite of being certified for Ziggo

Karrar 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Superkwaliteit! Een TV waar ik erg blij mee ben. Ik heb hem bij de mediamarkt kunnen bemachtigen voor een bedrag van 704.45. Prijs/kwaliteitverhouding is niet in belans aangezien kwaliteit een STUK hoger ligt! Hier geef je zo 1100 euro voor uit. Of ik hem opnieuw zou kopen? Ja zeker!

fatih1984 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

altijd al deze samsung tv willen hebben
vanwege zijn design,vormgeving en beeldkwaliteit
nu nog een home cinemasystem om het gehele plaatje aftemaken.
mogelijkheden zijn nog een beetje ingewikkeld,moet ff meer erop rondneuzen om het te vermakkelijken.

Tvlover 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

je krijgt echt waar voor je geld. De tv heeft alle mogelijkheden en dat voor de prijs van 700>750 euro. Ook heeft het een mooie uitvoering en is het makkelijk te bedienen en het internet bijv youtube werkt erg goed, wat mij nog verraste. Zoek je een tv die alles heeft er mooi uitziet en niet te duur is, is dit zeker een aanrader

Mr rob1984 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Na het kapot gaan van onze Philips televisie gekozen voor Samsung vanwege de uitgebreide Smart tv mogelijkheden en het mooie beeld. De mogelijkheden voldoen aan de verwachting, beeldkwaliteit is super te noemen. Geluidskwaliteit is minder, maar wel in lijn met andere LED/LCD televisies. Ik geef een lager cijfer aan de duurzaamheid vanwege de smart afstandsbediening die meegeleverd wordt, het klepje van de Batterij is net als Samsung smartphones gemaakt van dun plastic en begint na een paar weken al te wijken.

Harmen1981 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

we zijn zeer blij met deze tv.
beeld en geluid zijn uitstekend!
we hebben er nu twee, de vorige hebben we gekocht in juni 2013.

qua prijs kwaliteit is er voor ons geen beter toestel te krijgen.

gemakkelijk te bedienen en de witte kleur past mooi bij de rest van ons interieur..

Guus Westra 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Mooie fijne en makkelijk te bedienen tv. Geluid is net als het beeld prima. De strakke witte vormgeving icm de afstandsbedieningen in dezelfde kleur maken de tv helemaal af.

marian1993 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

we zijn erg blij met onze nieuwe smart tv. buiten dat hij redelijk groot is hij niet storend in de huiskamer. qua gebruik is de tv erg makkelijk ook voor oudere mensen. het lijkt net een computer, je kunt er eigenlijk alles mee.

Saleh kila 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

goed tv met mooi beeld kwaliteit en mooi geluidskwaliteit van samsung UE46F6510 het is een echt betrouwbaar tv .

Cigd 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Haarscherp beeld, geluidskwaliteit is perfect, tal van mogelijkheden, makkelijk in gebruik, de vormgeving is perfect. Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Absoluut geen spijt van mijn aankoop!!

LuukD 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Een erg mooie tv. Aangekocht omdat Consumentenbond deze heeft beoordeeld tot beste koop in deze categorie (46 inch) en erg blij met het beeld. Was bang dat-ie te groot zou zijn, maar de grote valt me alles mee en met een kijkafstand van 3,5 meter zou ik nu al niet anders meer willen. Het zappen en de afstandbediening zijn natuurlijk even wennen, maar het gaat vrij snel. Met een CPI-kaart van de kabelaar weinig kabels en alles mooi weggewerkt. Een nadeel is dat ik bij het zappen (van favorieten) regelmatig een halve seconde een foutmelding te zien krijg. Volgens mij een kwestie van de instellingen waar ik nog even voor moet zitten.

Nicole288 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Hele mooi tv. Erg tevreden over deze aankoop.
Wel even zoeken/proberen om de juiste instellingen voor het beeld te krijgen. Maar ook voor iemand die hier niet zoveel verstand van heeft is dit goed te doen. Makkelijk te bedienen.

Berto E 09-02-2014

zeer eenvoudig te bedienen
zeer eenvoudig maar ook zeer nauwkeurig af te stellen
zeer goede beeldkwaliteit
zeer eenvoudig draadloos te verbinden met Allshare van Samsung

swo99999 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Het is een groot pakket, er zijn 2 personen nodig om hem uit te pakken.
Je hebt ook een zachte ondergrond nodig (deken/dekbed)en een kruiskopschroevendraaier om het voetje te monteren.
Ook bij het plaatsen is het handig om met z'n tweeën te zijn, vanwege het formaat.
Binnen enkele minuten heb je hem uit de doos en heb je het voetje gemonteerd.
De tv is heel snel gebruiksklaar, als je ook de randapparatuur al klaar hebt staan. Het is dan simpel wat kabeltjes verbinden en starten maar.
Houdt je wachtwoorden(wifi) en typenummers(randapparatuur) bij de hand. Dat scheelt tijd.
Want als je de tv voor de eerste keer aanzet doorloop je een installatiemenu, die je heel duidelijk de tv klaar voor gebruik laten maken. Je kunt dan ook de afstandsbediening laten instellen op de randapparatuur als die daar geschikt voor is (onze homecinemaset panasonic 11 jaar oud, was niet geschikt). Het kpn kastje kan nu ook door de smarthubafstandsbediening geregeld worden. Hij kan alleen aan/uit zetten en zenders regelen. Helaas werkt de andere bijgeleverde afstandsbediening niet op dit kastje. Wat ook handig is, dat het de afstandbediening van kpn de tv ook kan bedienen, de kpnafstandsbediening kan de tv alleen aan/uit zetten en het volume regelen.
Wij gebruiken nu de kpnafstandsbediening het meeste, wanneer we de andere mogelijkheden van de tv willen gebruiken pakken we de smart-afstandsbediening. De normale bijgeleverde afstandsbediening gebruiken we eigenlijk niet.
De smart-afstandsbediening heeft een touchpad. Je kunt dus sturen op een een pad, als je een programmanummer in wil tikken, moet je dit dus schrijven. Wel grappig, maar knoppen vind ik dan toch handige.
Ook is het leuk dat je de spraakfunctie hebt. Als je iets wil opzoeken op het web of youtube spreek je het gewoon in. Best handig.
Verders:
Vormgeving, mooi, strak, wit, stijlvol. Valt bij ons mooi weg tegen de witte muur erachter.
Beeld: Zeer goed, lijkt alsof je er echt bij bent, vooral bij sport en natuuropnames.

FG1966 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Dit is echt een super TV. Super mooi beeld. Kraakhelder. Ik was al verwend met een Samsung TV maar dit overtreft wederom. Je krijgt er geen spijt van.

Mevr. M. Smeding 08-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6510SS

Sinds begin december hebben we de Samsung 3D smart tv 117cm. We zijn er tot nu toe meer dan tevreden mee, wat een heerlijke tv.
Super scherp beeld, spathelder.In combinatie met een goede home cinema set(harman/kardon bij ons) waan je je in de bioscoop. Zeker als je een 3d bluray kijkt.
Dan heb ik het nog niet eens over de smart functies gehad, hebben nog niet eens alle apps geprobeerd maar alleen al dat er met de mobiel bediend kan worden is erg handig. Ook als er een avondje visite is en er geen leuke tv is en ook geen leuke bluray voor handen dan allemaal via mobiel inloggen op YouTube en de liedjes afspelen op de tv, echt erg leuk.
Wij zouden niet meer anders willen.

M.Smeding